12.6.09

IKEAlandia

W Poznaniu IKEA dwa razy większa. Miasto opakowano w słynne niebieskie torby:

Niestety nie udało mi się uchywić kiosku "RUCHU" w tejże torbie (robi wrażenie).
Wybudują nam w Poznaniu ikeowe miasteczko na Franowie.

Będę się w najbliższej przyszłości zajmować bardziej Generation Golf (czytane z niemiecka, "pokolenie Golfa"), którego punktmi orientacyjnymi na świecie są H&M, McDonald's oraz IKEA. Wiadomo, że skarpetki są przy kasie, a hamburger smakuje tak samo w Tokio i Berlinie. Świat staje się mały i prosty. Ale tylko z pozoru, tylko dla niektórych...

P.S. Zdjęcie zrobione na Starym Rynku.

3 komentarze:

  1. Przagapiłam ten miejski wystrój z Ikea. Dawno mnie tu nie było...
    Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny u mnie , szczególnie za pamięć o mnie i ponawianą chęć pomocy. To naprawde bardzo ujmujące. Dziękuję z całego serca!
    Pozwolę sobie posłać - wprost do Ciebie -
    moc serdecznych pozdrowień i uścisków.
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już skończysz pisać, to zamawiam sobie egzemplarz z autografem.

    OdpowiedzUsuń
  3. ivon, buziaki!

    Sara, uważaj, bo Ci naprawdę wyślę :P

    OdpowiedzUsuń

Moderacja komentarzy jest włączona, by uniknąć linków do podejrzanych stron oraz by żaden komentarz nie umknął mojej uwadze :)